Kako je Covid-19 spremenil gostinske storitve?

Prilagajanje profesionalne opreme v kuhinjahnovi trendi v gostinstvu in sprememba vedenja gostov - vse to so vplivi korona krize na HoReCa (hoteli, restavracije, catering) sektor. Kakšni so trendi za prihodnosti na tem področju?

Kazalo vsebine

  1. Nove smernice, ki jih je sprožil Covid-19
    1. Spremembe vedenja gostov
    2. Večji fokus na dezinfekciji in higieni
    3. Inovacije in nove tehnologije
  2. Electrolux Professional - višji standard pomivanja

Prihodnost gostinstva? Še bolj inovativne in avtomatizirane tehnologije za doseganje kar se da brezkontaktnih rešitev.

Covid-19 zagotovo ustvarja eno večjih kriz človeštva, ki s svetlobno hitrostjo spreminja naš svet. Medtem ko se spreminja način, kako delamo, se povezujemo, kupujemo in vedemo, pa ima korona kriza zagotovo enega večjih vplivov na gostinski sektor in turizem.


Dolga obdobja, ko so bili gostinski lokali, restavracije in bari zaprti, so vplivala na preusmeritev gostinske delovne sile v druge poklice in posledični manjko gostinskih delavcev. Strah in fobija pred okužbami ter ukrepi proti širjenju korona virusa so spremenila način, kako se ljudje vedemo kot gostje in uporabniki gostinskih storitev. Vse to vpliva na trende v gostinstvu, ki se usmerjajo v inoviranje in uporabo novih tehnologij na področju:  profesionalna oprema za kuhinje. Z namenom še višjih higienskih standardov in ustvarjanjem izkušnje gostov v hotelih, restavracijah kar se da “brez dotika”.


Nove smernice, ki jih je sprožil Covid-19


Spremembe vedenja gostov

Ljudje so se v času korona krize navadili več jesti doma in manj obiskovati lokale, restavracije, hotele in turistične destinacije. V tem času so se temu prilagodili tudi gostinski obrati - nekatere restavracije so se usmerile zgolj v storitev dostave hrane, druge so spremenile način obratovanja tako, da gostje hrano prevzamejo pred stavbo. Še vedno velja, da ljudje potrebujemo socialno interakcijo in radi preživljamo čas v restavracijah. Zagotovo pa je skrb gostov glede čistoče, dezinfekcije in higienskih standardov postala veliko višja, kar prav tako striktno zahtevajo ukrepi proti širjenju korona virusa.


Večji fokus na dezinfekciji in higieni

Po epidemiji korona virusa bo izbira restavracije in hotelov v veliki meri odvisna prav od tega. Kako je v gostinskem obratu poskrbljeno za higieno? Občutek varnosti glede upoštevanja ukrepov in zagotavljanja higienskih standardov bo igral še večjo vlogo pri odločanju uporabnikov in ustvarjanju zaupanja.


Medtem ko so v kuhinji HACCP standardi že do sedaj zahtevali čistočo v kuhinji, je korona kriza večji fokus usmerila na čistočo v samem lokalu oz. zunaj lokala. To pa vpliva tudi na storitve hotelov - v teh mora biti denimo standard pranja perila veliko višji kot je bil do sedaj. Po nekaterih napovedih strokovnjakov bi v prihodnosti za storitve pralnic s strožjimi zahtevami glede profesionalnega čiščenja gostinski obrati lahko naročali to storitev pri zunanjih izvajalcih. V hotelih situacija vpliva tudi na ponudbo samopostrežnih zajtrkov, kjer je dezinfekcija še bolj zahtevna. Tako v prihodnje lahko pride do tega, da samopostrežnih zajtrkov nekateri hoteli sploh ne bodo več imeli.

Zagotavljanje čistoče v gostinskih obratih

Inovacije in nove tehnologije

Mnoge restavracije in verige s hitro prehrano so že prešle na tehnologijo zaslona na dotik ali pa so uvedli mobilno prijavo v hotel. V prihodnje pa bodo šle spremembe v še bolj inovativne in avtomatizirane tehnologije z razlogom doseganjakar se da brezkontaktnih rešitev na področju gostinstva.


Electrolux Professional - višji standard pomivanja


Trendom v gostinstvu in višjim zahtevam glede higiene so se prilagodili tudi ponudniki profesionalne opreme za kuhinje. Tako je denimo Electrolux Professional dodelal pomivalne stroje, da zagotavljajo visoke zahteva in ustrezajo zahtevanim pogojem. Programsko so ta gostinski profesionalni pomivalni stroj izboljšali z dvigom temperature pri pranju, kar zagotavlja popolno dezinfekcijo in odpravo bakterij ter tako popolno varnost in zdravje uporabnikov gostinskih storitev. Tako ta stroj zagotavlja minimano temperaturo izpiranja 82 °C, kar je dezinfekcijsko izpiranje, ki omogoča maksimalno higieno.

Electrolux Professional pomivalni stroj

Zaključek


Korona kriza je celovito spremenila gostinsko industrijo in v HoReCa sektor prinesla veliko sprememb. Novi še višji higienski standardi, ukrepi za zajezitev koronavirusa in spremembe v pričakovanjih in vedenju uporabnikov storitev ustvarjajo nove trende na področju gostinskih storitev. V tem članku smo preverili, kakšni trendi to so.

Delite to objavo